Fri fragt & returnering | Ubegrænsede billeder | Gratis ombooking
Support
Søg på dit spørgsmål, eller se listen nedenfor
akut hjælp
Min Myselfie står med sort skærm? Skal jeg gøre noget inden jeg slukker Myselfie og sender retur? Hvordan slukker jeg Myselfie? Uploader I billederne? Jeg oplever problemer med QR-koden? Myselfie vil ikke tilslutte Wi-Fi? Gemmer Myselfie billederne uden Wi-Fi? Myselfie uploader ikke mine billeder? Jeg har ikke noget login til mit galleri? Jeg oplever problemer med at logge ind i mit galleri?booking
Hvad koster det at leje en Myselfie? Hvilken dato skal jeg vælge? Kan jeg leje Myselfie i en længere periode? Hvorfor kan jeg ikke vælge den ønskede dato?forsendelse/returnering
Hvor stor er kassen, som Myselfie sendes i? Hvornår modtager jeg Myselfie? Hvordan modtager jeg Myselfie? Hvordan returnerer jeg Myselfie? Hvordan får jeg en ny returlabel? Hvor er min nærmeste GLS PakkeShop?opsætning
Skal Myselfie tilsluttes Wi-Fi? Skal Myselfie tilsluttes strøm? Jeg kan ikke komme på netværket? Hvordan sikrer man bedst kvalitet af billederne? Hvor stor skal ens baggrund være?billeder
Hvor mange billeder kan man tage på Myselfie? Hvornår kan jeg se billederne? Hvordan får jeg adgang til mine billeder? Hvordan er billedkvaliteten? Hvordan håndteres billederne? Hvordan downloader jeg mine billeder? Hvor længe opbevares mine billeder? Kan jeg få filter på mine billeder? Der mangler billeder i mit galleri? Jeg modtager ikke download-linket til mine billeder på mail?praktisk info
Må Myselfien stå udendørs? Der er udsolgt, kan jeg komme på venteliste? Hvad er Myselfies adresse? Hvor er vejledningen? Sponsorater? Hvor mange Myselfie skal jeg bruge? Hvordan virker Myselfie? Kan man få sit billede med det samme? Skal rekvisitter og tilbehør sendes med retur?Min Myselfie står med sort skærm?
Den hyppigste årsag til at Myselfie står med sort skærm, er mangel på strøm. Tjek derfor som det første stikkontakten, som Myselfie er sat i. Prøv evt. en anden stikkontakt. Der er strøm til Myselfie, når der er lys i lampen.
Hvis der er lys i lampen, men skærmen stadig er sort, så hold den sorte knap i højre side på selve Myselfie “kassen” (ca. midt på) inde, for at tænde skærmen.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvad koster det at leje en Myselfie?
Prisen på en Myselfie kan variere baseret på ønsket varighed af lejen, samt hvilket tidspunkt på året det drejer sig om. Du kan altid se prisen, når du vælger din ønskede dato og varighed for lejen.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osSkal jeg gøre noget inden jeg slukker Myselfie og sender retur?
Du behøver ikke gøre noget, inden du slukker Myselfie og sender retur til os. Du skal blot tage stikket ud af stikkontakten, pakke Myselfie forsvarligt ned og indlevere pakken i en vilkårlig GLS pakkeshop. Hvis ikke dine billeder er blevet uploadet inden returnering, uploades de automatisk, når vi får Myselfie retur. Du modtager en mail, så snart du kan logge ind og se dem.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvilken dato skal jeg vælge?
Vælg datoen for dit arrangement.
Vi sørger for at sende din Myselfie, så den bliver leveret senest hverdagen før dit arrangement.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osKan jeg leje Myselfie i en længere periode?
Selvfølgelig kan du det. Det er muligt, at leje Myselfie i 1-2 hverdage, en weekend eller en hel uge. Prisen vises, når du vælger din dato samt varighed. Ønsker du at leje en Myselfie i en længere periode end 1 uge, bedes du kontakte os.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvorfor kan jeg ikke vælge den ønskede dato?
Hvis du ikke kan booke til den ønskede dato, kan det skyldes, at der er udsolgt, eller at vi ikke kan nå at sende til den valgte dato. Ring til kundeservice for at høre om der er en Myselfie ledig.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvor stor er kassen, som Myselfie sendes i?
Myselfie sendes i en papkasse på størrelse med lille kuffert.
Mål: ca 51 x 42 x 28 cm
Vægt: ca 7,5 kg
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvornår modtager jeg Myselfie?
Myselfie sendes med levering seneste hverdag før dit arrangement.
Det vil sige: Har du booket til fredag, modtager du den senest torsdag. Har du booket til lørdag eller søndag modtager du den senest fredag.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan modtager jeg Myselfie?
Myselfie sendes med GLS til nærmeste GLS PakkeShop eller den valgte erhvervsadresse.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan returnerer jeg Myselfie?
Luk kassen med den medfølgende tape, og påfør derefter den vedlagte returlabel. Indlever kassen i en valgfri GLS PakkeShop første hverdag efter dit arrangement.
Anvend den vedlagte returlabel og gem kvitteringen som dokumentation for rettidig indlevering. Kontakt kundeservice hvis du ikke kan finde din returlabel.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan får jeg en ny returlabel?
Hvis ikke du kan finde din returlabel, så start gerne med at kigge i plastiklommen på skumlåget (evt. under vejledningen). Skulle du herefter stadig ikke kunne finde den, så send os en mail på info@myselfie.dk, hvor du skriver ”Returlabel” og dit ordrenummer i emnefeltet. Så sender vi dig en ny returlabel hurtigst muligt.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvor er min nærmeste GLS PakkeShop?
Du finder din nærmeste GLS PakkeShop på: https://www.myselfie.dk/gls
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan slukker jeg Myselfie?
Myselfie har ikke en tænd-sluk-knap. Du tænder og slukker Myselfie ved at tage den til og fra strøm. Når du er færdig med at bruge Myselfie, skal du altså blot tage stikket ud af stikkontakten.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osSkal Myselfie tilsluttes Wi-Fi?
Vi anbefaler, at Myselfie tilsluttes Wi-Fi, men det er ikke et krav.
Med Wi-Fi har du mulighed for at få online backup af dine billeder, afspille billederne i slideshow samme aften samt få dit billede på telefonen med det samme, ved at scanne en QR-kode som vises ved siden af billedet.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osSkal Myselfie tilsluttes strøm?
Myselfie skal være tilsluttet fast strøm for at den virker.
Stik: almindelig 220V stik uden jord
Forbrug: ca. 50 watt (maks. 100 watt)
Længde på ledning: 3-5 meter
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osJeg kan ikke komme på netværket?
Kan du ikke få forbindelse til et trådløst netværk, kan det skyldes flere ting. Nogle netværk har et meget højt sikkerhedsniveau, hvilket kan give udfordringer.
Tjek at du forsøger at forbinde til det rigtige netværk.
Tjek at den indtastede adgangskode er korrekt.
Kræver netværket godkendelse af MAC-adresse, skal du kontakte din netværksadministrator og oplyse MAC-adressen som findes under indstillinger på Myselfie.
Prøver du at oprette forbindelse til en iPhone ved hjælp af internetdeling, kræver det, at telefonen ikke er nyere end iPhone Xs/Xr og at Maksimal Kompatibilitet er slået til i telefonens indstillinger.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan sikrer man bedst kvalitet af billederne?
Vi anbefaler, at du placerer Myselfie 1,5 meter fra en væg med en lys baggrund.
Undgå himmel, modlys og mørke baggrunde.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvor mange billeder kan man tage på Myselfie?
Der er ikke nogen begrænsning på Myselfie. Myselfie kan tage ubegrænsede billeder og er til fri afbenyttelse i hele perioden du har Myselfie.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvornår kan jeg se billederne?
Hvis din Myselfie er tilsluttet Wi-Fi, kan du se billederne med det samme i dit personlige galleri.
Har din Myselfie ikke været tilsluttet Wi-Fi, uploades billederne automatisk efter returnering. Dette kan tage nogle dage.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan får jeg adgang til mine billeder?
Du skal blot logge ind på myselfie.dk med din e-mail og det tilsendte password.
Her findes dit personlige galleri, hvor du kan se, vise og downloade dine billeder.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan er billedkvaliteten?
Opløsning:
3264 x 2448 pixel
Format:
4:3
Filtype:
JPEG
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan håndteres billederne?
Vi har skrevet alle informationer om data og billedhåndtering i vores persondatapolitik.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan downloader jeg mine billeder?
Gå til på Myselfie.dk, og tryk på Log Ind. Log ind med din e-mail og det tilsendte password. (Tryk evt. på “Bestil nyt password" for at få et nyt.)
Tryk på Download album og indtast din e-mail. Du modtager inden for få minutter en e-mail, med et link til at downloade dine billeder i højeste kvalitet.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osMå Myselfien stå udendørs?
Myselfie må gerne stå udendørs, så længe det ikke regner eller blæser af nogen form. Hvis det regner, skal Myselfie stå overdækket.
BEMÆRK: Undgå himmel og modlys i billedet, da dette kan forringe kvaliteten væsentligt.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvor længe opbevares mine billeder?
Dine billeder er tilgængelige, og opbevares sikkert i 45 dage, hvorefter de bliver slettet. Sørg derfor for, at downloade dem hurtigst muligt.
Tryk på Download album for at downloade dine billeder i højeste kvalitet.
Læs mere om sikker opbevaring i vores persondatapolitik
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osDer er udsolgt, kan jeg komme på venteliste?
Selvfølgelig kan du det. Hvis der er udsolgt, kan du skrive dig op på vores venteliste.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvad er Myselfies adresse?
Myselfie aps
Flegmade 11L
7100 Vejle
Danmark
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvor er vejledningen?
Vejledningen sidder på låget, i den kasse som Myselfie sendes i. Der står alt nødvendig information for at benytte Myselfie.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osSponsorater?
Hvis du er interesseret i, at få en Myselfie sponsoreret til et arrangement, skal du udfylde formularen på https://myselfie.dk/spons
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvor mange Myselfie skal jeg bruge?
Vi plejer at anbefale, at man har én Myselfie pr. 300 mennesker. Har du mere end 300 mennesker til dit arrangement, så vil vi anbefale dig at bestille 2 eller mere, alt afhængigt af det antal gæster du får. Dette gør at dine gæster kan undgå kø ved Myselfie.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osKan jeg betale med faktura el. EAN?
Du kan godt betale med faktura eller EAN nummer.
OBS! Ved faktura eller EAN pålægges et håndteringsgebyr på 250 kr. inkl moms.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osKan jeg få logo på billederne?
Ja, det er muligt at få eget logo på billederne. Kontakt os på b2b@myselfie.dk.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan håndterer Myselfie GDPR?
Som virksomhed er det vigtigt, at have styr på GDPR lovgivningen, når man benytter en Myselfie.
Du kan læse mere i vores persondatapolitik
Ønsker du at høre mere, kan du ringe eller skrive til os på info@myselfie.dk.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan får jeg SMS eller e-mail funktion?
SMS og e-mail funktion er et muligt tilkøb for erhvervskunder. Kontakt os under siden "Erhverv".
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osStørre aftaler?
Har du et arrangement med flere datoer, hvor du skal bruge en Myselfie, eller ønsker du at booke flere Myselfie på en gang, så kan vi lave en samlet pakkeløsning til jeres virksomhed.
Kontakt os under siden "Erhverv".
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osMin Myselfie står med sort skærm?
Den hyppigste årsag til at Myselfie står med sort skærm, er mangel på strøm. Tjek derfor som det første stikkontakten, som Myselfie er sat i. Prøv evt. en anden stikkontakt. Der er strøm til Myselfie, når der er lys i lampen.
Hvis der er lys i lampen, men skærmen stadig er sort, så hold den sorte knap i højre side på selve Myselfie “kassen” (ca. midt på) inde, for at tænde skærmen.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osUploader I billederne?
Alle Myselfie bliver tilsluttet strøm og Wi-Fi, når vi får dem retur, hvor billederne bliver uploadet til det personlige online galleri. Det er derfor ikke et krav, at du selv uploader billederne inden returnering.
Der går typisk mellem 1 til 3 hverdage, fra du indleverer Myselfie i en GLS pakkeshop, til at billederne er klar til dig i galleriet. Du modtager en mail, så snart du kan logge ind og se dine billeder.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osJeg oplever problemer med QR-koden?
QR-kode-funktionen fungerer på den måde, at der kommer en QR-kode op på skærmen sammen med billedet efter det er taget, som man kan scanne med sin telefon og så få sit billede.
Hvis Myselfie er tilsluttet et stabilt Wi-Fi, bliver billedet vist på telefonen med det samme og man kan gemme billedet ned på sin telefon.
Hvis Myselfie ikke er tilsluttet Wi-Fi, bliver man bedt om at angive sin mail og billedet bliver så eftersendt på mail, når Myselfie tilsluttes Wi-Fi næste gang. Billedet vil senest blive sendt ud, når vi modtager Myselfie retur.
Ved opstart af Myselfie, kan der i opstartsguiden ved ”Del album” vælges, om scan af QR-koden kun skal give adgang til de/t enkelte billede/r, hvor man scanner QR-koden, eller om QR-koden skal give adgang til hele albummet, dvs. til alle billeder, der bliver taget den dag.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osForsikring og selvrisiko
Prisen på på leje af Myselfie er inkl. forsikring.
Såfremt du beskadiger det leverede udstyr, betaler du en selvrisiko i henhold til nedenstående:
Beskadiget skærm: 1.500kr.
Beskadiget lampe: 500 kr.
Bortkommen kasse inkl. skum: 500 kr.
Beskadiget eller bortkommen stativ: 500 kr.
Forsinket returnering: 500 kr. per dag.
Bortkommer eller totalskades udstyret i din besiddelse, opkræves du 10.000 kr. i erstatning herfor.
Læs mere i vores forretningsbetingelser.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvordan virker Myselfie?
For at tage et billede skal du blot trykke på skærmen.
Myselfie tæller ned fra 3, og så tager den billedet.
Når billedet er taget, har du mulighed for at slette det eller tage et nyt billede.
Ønsker du at få billedet direkte på din telefon, kan du scanne QR-koden, som vises ved siden af billedet.
Alle billeder bliver automatisk uploadet til dit personlige galleri på Myselfie.dk
Hvis din Myselfie ikke er tilsluttet Wi-Fi, sker upload automatisk efter endt returnering.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osHvor stor skal ens baggrund være?
Vi anbefaler en baggrund på 2x2 meter eller mere.
Vi tilbyder baggrunde på myselfie.dk som måler 2x2 meter.
Har du ydeligere spørgsmål vedrørende baggrunde, så er du meget velkommen til at sende en mail til info@myselfie.dk eller ringe direkte til os.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osMyselfie vil ikke tilslutte Wi-Fi?
Vi anbefaler, at Myselfie tilsluttes Wi-Fi, men det er ikke et krav.
Hvis ikke Myselfie er tilsluttet Wi-Fi, kan der stadig tages billeder, og billederne gemmes lokalt på enheden. Her ligger billederne sikkert, indtil vi får Myselfie retur og uploader billederne til dit personlige online galleri.
Myselfie skal helst tilsluttes et åbent netværk kun med kode, da Myselfie har svært ved at tilslutte til et lukket netværk med både brugernavn og kode.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osKan jeg få filter på mine billeder?
Nej, Myselfie tilbyder ikke filter på billederne. Med vores QR-kode funktion, kan du få billederne på din telefon med det samme. Derefter kan du bruge dem på fx de sociale medier, hvor der er filtre til rådighed.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osKan man få sit billede med det samme?
Du kan få dit billede på telefonen med det samme, ved at scanne en QR-kode, som vises ved siden af billedet. Dette kræver Myselfie er tilsluttet Wi-Fi.
Med Wi-Fi har du mulighed for, at få online backup af dine billeder samt afspille billederne i slideshow samme aften. Hvis Myselfie ikke er tilsluttet Wi-Fi, uploades billederne automatisk efter endt returnering.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osGemmer Myselfie billederne uden Wi-Fi?
Myselfie gemmer alle billeder lokalt på enheden, hvis ikke Myselfie er tilsluttet Wi-Fi. Her ligger billederne sikkert, indtil vi får Myselfie retur og uploader billederne til dit personlige online galleri.
Det er altså ikke et krav med Wi-Fi, for at kunne tage og gemme billeder på Myselfie.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osMyselfie uploader ikke mine billeder?
Hvis ikke Myselfie uploader billederne til dit galleri, skyldes det enten at Myselfie ikke er rigtig tilsluttet Wi-Fi eller at Wi-Fi-forbindelsen ikke er stabil nok.
Det er dog ikke et krav, at Myselfie er tilsluttet et stabilt Wi-Fi og at billederne uploades med det samme. Myselfie gemmer billederne sikkert lokalt på enheden indtil upload er muligt.
Hvis ikke billederne er blevet uploadet inden returnering, uploades de automatisk, når vi får Myselfie retur. Der går typisk mellem 1 til 3 hverdage, fra du indleverer Myselfie i en GLS pakkeshop, til at billederne er klar til dig i galleriet. Du modtager en mail, så snart du kan logge ind og se dem.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osJeg har ikke noget login til mit galleri?
Du har fået tilsendt dit login på mail efter gennemført bestilling. Hvis ikke du kan finde mailen eller har slettet den ved en fejl, kan du bestille et nyt password ved at angive din mail og klikke på ”Bestil nyt password”.
Når du bestiller et nyt password, er det vigtigt, at du angiver den mail, som ordren er lavet med, og at denne er skrevet helt korrekt. Vær derudover opmærksom på, at der godt kan gå lidt tid før du modtager mailen med det nye password og at mailen godt kan lande i spam. Alternativt kan du også få tilsendt et nyt password på SMS.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osJeg oplever problemer med at logge ind i mit galleri?
Du logger ind på dit personlige online galleri med din mail og dit tilsendte password.
Det kan være en fordel at prøve at logge ind via enten en anden enhed eller en anden browser.
Hvis ikke det lykkedes dig at logge ind, så send os en mail på info@myselfie.dk, hvor du beskriver problemet/fejlen og evt. vedhæfter et skærmprint af fejlmeddelelsen. Så vender vi retur til dig hurtigst muligt.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osDer mangler billeder i mit galleri?
Hvis der mangler enkelte billeder i dit galleri, kan det skyldes, at nogen aktivt har trykket "Slet" på Myselfie, da billedet blev taget og efterfølgende vist på skærmen.
Hvis der mangler flere billeder, kan det skyldes, at Myselfie ikke er blevet færdig med at uploade billederne pga. manglende eller ustabil Wi-Fi-forbindelse. I så fald vil de resterende billeder automatisk blive uploadet til dit galleri, når vi får Myselfie retur.
Der går typisk mellem 1 til 3 hverdage, fra du har sendt Myselfie retur, til at billederne er tilgængelige i galleriet. Du modtager en mail, så snart du kan logge ind og se dem.
Derudover kan det også skyldes, at billederne er gemt i forskellige albums i galleriet. Billederne inddeles nemlig i album efter dage. Så hvis de manglende billeder er taget en anden dag end de andre billeder, vil de også være gemt i et andet album. De forskellige albums er listet op efter hinanden i galleriet.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osJeg modtager ikke download-linket til mine billeder på mail?
Når du downloader dine billeder, er det vigtigt, at du angiver den mail, som ordren er lavet med, og at denne er skrevet helt korrekt. Vær derudover opmærksom på, at der godt kan gå lidt tid før du modtager mailen med download-linket og at mailen godt kan lande i spam.
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til osSkal rekvisitter og tilbehør sendes med retur?
Alt rekvisitter og tilbehør anses som et køb og skal derfor ikke sendes med retur.
Det er kun Myselfie og stativet, der skal retur til os – resten må beholdes
Kundeservice
Mandag - onsdag (9-16), Torsdag - lørdag samt udvalgte helligdage (9-21), Søndag Lukket
Ring til os Skriv til os